რაც მესი ბარსელოდან პსჟ-ში გადავიდა, ეს პარიზელთა სოციალურ ქსელზე მაშნვე აისახა.
ტრანსფერიდან პირველ კვირას, ფრანგული გრანდის გვერდი ოცმა მილიონმა ადამიანმა გამოიწერა.
ახლა, გამომწერების რაოდენობა, ყოველ თვე, 1 მილიონით იზრდება
“რეკორდულ მაჩვენებელს მივაღწიეთ – 150 მილიონი გამომწერი გვყავს. ტრანსფერების გაცხადების შემდეგ, ისტორიაში ჩართულობის ყველაზე უკეთესი შედეგი ვაჩვენეთ,” – თქვა მარკ არმსტრონგმა, რომელიც პსჟ-ში სასპონსორო საქმეებს განკარგავს.